tisdagen den 21:e februari 2012

Dragontutorial.com

Jag har haft små planer ett tag som av en lycklig händelse slog igenom idag. Planerna är att skapa en webbsida med drak-tutorials för alla de som älskar drakar(fler än man kanske tror), just för att det är så dåligt med bra sådana sidor ute. Och för att få användning av en del av den designen jag gjorde till min egen sida(som ändå knappt har några besök) så slängde jag ihop en design idag. Och nu finns den uppe: Dragontutorial.com!

Gå dit och titta, kom med förslag på vad ni vill se, hur den ska fixas och ändras - kort sagt, hur den blir den bästa tutorialssidan med drakar som finns. Det finns mycket kvar att göra på den, men det känns kul med ett nytt litet projekt. Och vem vet, kanske är den till nytta för någon? :D Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Vad coolt! :D
    Jag vill lära mig teckna drakar, min syrra älskar drakar så...hehehehe! ^^

    SvaraRadera
  2. Himlans duktig du är!!! Vilket bra initiativ!

    SvaraRadera
  3. Rent ut sagt skitbra! Det finns inget värre än när man misslyckas med någon vinkel, eller bara behöver inspiration - och inte hittar något att "knycka"/inspireras av. Bra initiativ!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera. Innan du ställer en fråga, kolla om svaret finns här: FAQ